Dobry den, reklamoval jsem sluchatka a mely na to mesic... na internetu maji psano do dneska a tak se chci zeptat, na co mam pravo. Jestli mi maji vratit penize, nebo jak to probyha.
Dobry den, reklamoval jsem sluchatka a mely na to mesic... na internetu maji psano do dneska a tak se chci zeptat, na co mam pravo. Jestli mi maji vratit penize, nebo jak to probyha.
Ahoj, dnes jsi se měl informovat, jestli je zboží opravené, pokud ne, máš zítra nárok na vrácení peněz. mrkni na § 19 Zákona 634/1992 Sb
Když jsem posílal grafiku na reklamaci (HD5850) protože se mi uvolnil ventilátor, tak to museli poslat dodavateli, takže reklamačka byla delší o cca měsíc, teď přesně nevim. Takže jestli jsou to nějaký starší sluchátka tak můžeš mít podobný problém, každopádně jim napiš - já reklamoval na alfě a v odpovědi mi toto vysvětlili.
už odepsaly ... ale je to reklamace u KOSS a je to placena, takze to trva dyl..
reklamace není placená, tos to teda měl přímo na opravu, nebo sluchátka byla poškozena způsobem, co nepodléhá reklamaci, jestli jo, tak nárok na vrácení peněz není.
To kolomlyn: delší o měsíc? to jako se reklamovalo 60 dní? Dle zákona je na reklamaci 30 dní, pokud do této doby není reklamace vyřízena, je nárok na vrácení peněz. To že prodejce nemá uzavřenou smlouvu o délce reklamace mezi jím a dodavatelem, tebe nemusí zajímat.
Koncový uživatel se při reklamaci řídí obchodním zákoníkem, kde je jasně psáno 30 dní, Ale mezi dodavatelem a prodejcem platí jen obchodní zákoník, kde reklamace je založena na smluvním principu a neupravuje zákonnou záruční odpovědnost prodávajícího, což koncového zákazníka nemusí zajímat.
oni byly poskozeny i mechanicky... takze jim dam penize a oni je reklamujou a opravy/vymeni...
ano, tato oprava, ale nepodléhá 30-ti denní lhůtě, takže můžeš jen čekat až se ozvou, nebo se budeš muset optat ty.