TZ: Fungující a prosperující internetový obchod – sen mnoha podnikatelů

Každoroční statistiky ukazují, že lidí nakupujících na internetu je rok od roku více. V tomto ohledu se není čemu divit, jelikož online nákup bývá rychlý, pohodlný a také levný. A čím více je nakupujících, tím více je i prodejců, kteří touží po tom ukrojit podstatný dík z utracených peněz. Pro ně přináší aktuální technické možnosti velmi dobrou zprávu, jelikož tvorba internetového obchodu určitě není tak složitá, jako tomu bylo dříve. Není třeba čekat několik týdnů, a stejně tak není třeba platit desetitisíce korun. Řešením je totiž využít pronájmu již hotového systému, který lze spustit během pár vteřin.

<script type='text/javascript'></script>


A podle čeho ten ideální systém vybrat? V daném směru určitě platí několik pravidel, které je třeba jednotlivě posuzovat.
Jedná se třeba o:

  • Perfektní uživatelskou přívětivost
  • Možnost ovládat eshop bez nutnosti znalostí programování
  • Možnost provozu přímo na vlastní doméně
  • Profesionální vzhled nejenom administrace, ale i dostupných designů
  • Aktualizace systému a možné budoucí úpravy, dle individuálního přání

Ceny začínají na pár desítkách korun měsíčně

Jelikož jsme nastínili výhodnost tohoto řešení, určitě je třeba být v tomto směru konkrétní. Velmi dobrý systém plateb dnes nabízí firma Atomer, která určuje platby podle využívanosti jednotlivých modulů. Logicky se tedy cena eshopu odvíjí podle toho, jaké konkrétní využíváte. V principu tedy platíte jenom za to, za co platit chcete, což si můžete navolit jak při samotné instalaci systému, tak i kdykoliv později.

Vše je díky kreditové formě plateb aktivováno, nebo deaktivováno okamžitě. To znamená, že si do vašeho účtu na základě standardní fakturace pošlete určitou částku, a ta je v souvislosti s jednotlivými moduly postupně čerpána. A tak za pár desítek korun lze mít obchod s tisícovým sortimentem, s exporty do porovnávačů, se základní SEO optimalizací, nebo v designu, který si z předpřipravených šablon zvolíte.

Budoucnost může být i v jednom konkrétním produktu

Ne vždy je ale nutné prodávat zmíněné desetitisíce položek. S ohledem na požadavky zákazníků by mělo být cílem každého prodejce nabídnout nejvyhledávanější zboží za nejlepší možnou cenu. To s možností jednoduché objednávky neb přehledného výběru variant. A tuto možnost nabídne jednoproduktový eshop, který se na poli online obchodů začíná zjevovat stále více. A výhodu v něm spatřují i sami zákazníci, jelikož přesně vědí, co je pro ně z hlediska aktuálních trendů to pravé zboží.

Ideální je tato forma i pro řešení skladových zásob. Prodáváte-li pouze jeden kus rychloobrátkového zboží, můžete ho mít na svém vlastním skladě, a tak odesílat ještě v den objednávky. A to je pro zákazníky další velké plus v tom, že nemusí čekat dlouhé dny na naskladnění, jako je tomu v případě kombinovaných sortimentů.

Neoznámkováno