<script type='text/javascript'></script>
Společnost Apple, respektive jejich dceřiná společnost Apple Sales International, která provozuje populární online obchod Apple Store, výrazně změnila smluvní podmínky u svých iProduktů, které jsou v rozporu s českými obchodními podmínkami. Jak upozornil časopis dTest, Apple informuje zákazníky pouze o zkrácené (nikoliv zákonné dvouleté) záruce. Navíc ani neinformuje o způsobu pro samotné uplatnění reklamace. S tímto jednáním vyjádřila nesouhlas nejen Česká republika, ale i dalších jedenáct zahraničních spotřebitelských organizací, které minulý týden poslaly společnou veřejnou výzvu k zastavení nezákonných praktik porušující práva spotřebitele.
Já pořád říkám, že Apple jsou prostě hovada a se zákazníkama zacházejí jak s hnojem. Kdyby neměli kolem sebe vybudovanou fanouškovskou základnu, která to bere ne jako výrobek, ale životní styl, tak už dávnou zkrachujou.
Tady je pěkně vidět, jak mají v Apple dobré marketingové oddělení. Se zákazníky zacházejí jak s odpadem a oni jim za to ještě žerou z ruky.