Mám HP starý půl roku a poslední dva týdny se mi stává, že se mi vypne a po zapnutí je na obrazovce napsáno něco v AJ jako že se přehřál (v závorce je 90D) a došlo k nucenému vypnutí.
Jenže včera se mi to stalo a pc nešel vůbec naběhnout - začal se zapínat a zase se hned vypl.. Čistila sem větrací otvory stlačeným vzduchem, ale přijde mi to právě horší.
V po ho pošlu na záruku, ale čím to je za tak krátkou dobu??
Mám ho na stole, do postele atd si ho neberu..
Zdravím, pak to musí být smůla, jestli je opravdu v provozu půl roku a pracuje jen na stole, nemůže být ucpáno výfukové žebrování. Tady se spíš narazilo na zmetek od výroby, kdy úplně nedosedala chladící část na CPU a přenosem, nebo jinýma otřesama se chlazení uvolnilo ještě více. Rozhodně nerozebírat a nechat si to odborně zadarmo opravit, člověka to naštve, ale je to nejlepší řešení.
Díky za odpověď, ach jo, to je fakt smůla... No tak budu jen doufat, že mi to vyřídí rychle a bude to už fungovat...
Kamarád ale říkal, že toto je u HP poměrně běžné..:(
Nemohu soudit, HP jsou konstrukčně řešené na větší zátěž otřesů, velmi časté přenášení. Samozřejmě, že každý výrobce má své mouchy, ale zrovna HP patří ke kvalitnějším výrobkům.
U HP je to už běžné , bohužel ... Mám půl roku starý ntb Pavilion dv7 4180 ec a to samý , ale ta jejich drzost . Poslal jsem to do Madarska na opravu , vyměnili mainboard ( házelo to i BSOD ) , s tím , že se to aji přehřívá , oni vrátili že mám používat chladící podložku. Mám podložku za litr , ale i tak jedu na teplotách tak vysokých , že se bojím o HW vevnitř ( 90 - 100 stupnů v zátězi ) + mám nespočet dalších problémů - od klávesnice kde chci napsat velké š - ˇˇS atd. Asi tam pude znovu bobik... A že bych ho nějak přenášel intenzivně , to se říct nedá. Ale fakt mne zarazilo , že se vypíná i přes chladící podložku !!!
To Kokosman: reklamuj dokud máš čas, toto neni běžné a odůvodnění používat chladící podložku si prodejce nesmí dovolit, musíš si bejt jistej, že NTB neválíš v peřinách na klíně v teplákách atd. dle bordelu v chlazení v servise budou vědět kde je používán, ale i tak by to nemělo být zohlednováno při reklamaci jako hlavní důvod, spíš jako rada.
Můj ntb nikdy nebyl jinde než na stole ( snad 2x chvilku na klínu ) ... Mno , uvidíme , co budu dělat , nenadělám nic. Klidně jim mohu poslat obrázek s teplotama při zaplým netu a skypu - http://kokosman.rajce.idnes.cz/nastenka#TEPLOTA.jpg ... tohle asi je fakt na reklamaci co...
to je, schromáždi si co nejvíc argumentů a do nich
Jaký názor máte na ty teploty ... Mám strach , aby to do chvíle neumřelo ...
nedokážu si představit 90-100 stupnů a že to ještě nic neudělalo.
90°C pro CPU je víceméně smrtící... To se radši neptám, jak je na tom grafika, ale ta rozhodně 100°C vydejchá líp než CPU..
Grafika jede do 90...
To je hodně, ale "dá se".. S tim CPU je ale potřeba něco udělat...
Tak jsem vyhrabal papír z reklamace - Speed reported incorrectly
I: CU CALL , CU HAS PROBLEM WITH NOTEBOOK , CU HAS PROBLEM WITH OVERHEATING BUT THIS ISSUE CU SOLVED WITH COOLERPAD , NOW IS CU OTHER PROBLEM , NOTEBOOK WORK TOO SLOWLY , TS:RAM .... moc tomu nerozumím , můžete mi to vysvětlit česky ?? :D
nevim co je CU - c...user - uživatel? TS je Tech Support... překlad.. přehřívá se, vřešeno chladící podložkou, ale je tu jiný problém, pomalé. Support povídá že ramky... Víc se tam nepíše..
To se může řešit jenom přídavným chlazením ? I z principu by ten notebook měl jet v klídku sám o sobě , a to ještě neříkám , že se mi už vypl i s chladící podložkou. Vyměněn byl jen mainboard. A mám dotaz , je to sice dlouho , a dosud sem to ignoroval , ale když se tu na to mohu zeptat ... Všimnul jsem si , že mi z žebrování chladiče na levé straně lehce " vytekla " nějaká neidenfitikovatelná světlá hmota , ale stihla ztuhnout , těch pár mm sem ulomil a nechal bejt ... Už nevím co to mohlo být , ale připadá mi to divné . Snad teplovodivá pasta ?
tak pasta to nebude, ale jestli mluvíš o 90-100 stupních, asi ti vytejkaj vnitřní plasty :D , jestli je to v záruce, neváhej a reklamuj, bude to druhá reklamace na stejnou závadu, po další budeš mít nárok na vrácení peněz. Nemůžou ti napsat řešení použít chladící podložku.
Přesně, chladící podložka je výmluva, kterou uživatelé servisu zbaští... Taky to tipuji na pastu :D
Ta hmota byla taková spíš do béžova ... No uvidím , už si emailuju s nějakým chlápkem na podpoře- jinak takhle to mám napsaný na papíru ... dávám odkaz na nástěnku na rajčeti , mám tam vyfocen ten papír co mi přišel s tou reklamací ... http://kokosman.rajce.idnes.cz/nastenka
Těžko říct , co to mohlo býti za hmotu :D