nový SSD do Acer Aspire V3-771G

Dobrý den,
potřeboval bych poradit s výběrem nového SSD disku do ntb Acer Aspire V3-771G. Jsem čistokrevný laik, takže se budu ptát možná hloupě. Chtěl bych do tohoto ntb koupit SSD a starý HDD tam nechat (SSD mít na systém a HDD na data). Nevím tedy jestli to tak vůbec jde? Jsou v tomto ntb místa na 2 disky? Pokud ano, nevím jaký SSD koupit: 1,8palců, 2,5palců, pak jsou nějaké 7mm tenké? A která značka nebo konkrétní typ je kvalitní? Paměť by myslím stačila 120GB (systém, programy, aktuální data na práci).

Děkuji za všechny rady a připomínky

Obrázek uživatele Tomáš Bohuněk

Ahoj, je toto téma stále aktuální?
Jedná se o klasický jednodiskový notebook, jediná možnost je vyndat optickou mechaniku a dát tam speciální rámeček (za 300) pro 2,5" SSD.
Pak bych do něj lupnul Crucial M550 nebo MX100 požadované velikosti.

Obrázek uživatele martin89

Čau,
už jsem ho koupil..tenhle Kingston HyperX 3K SSD 120GB. Na netu jsem dohledal, že by tam mělo být místo pro 2 disky viz video : https://www.youtube.com/watch?v=gVLGfyeNPY0 .

Nejsem si tedy teď jistý, jestli pro různé sestavy V3-771G se dělají různé šasi..? Ale to mi přijde nepravděpodobné.

Jinak ještě bych měl jeden dotaz. Nevím kde bych mohl sehnat rámeček na vsazení disku do ntb (aby tam pevně držel). Nebo mi ho tam dají přímo v servisu? (Asi mi ho tam budou muset dát v servisu, abych nepřišel o záruku, že?)

Díky

Mnohdy se dělají různé šasi. Nicméně tento kryt viz video můžeš sundat bez ztráty záruky, tak ho sundej a podívej se.
SSD jsi mohl koupit lepší, ale tenhle je zas výhodný vůči ceně.
Nicméně u SSD se s instalací moc trápit nemusíš - stačí pár kousků kartonu nebo gumy, aby se to nehýbalo. Tyhle "na míru" rámečky seženeš těžko leda někde z ruky vygooglit. Jsou to ale zbytečné peníze.

Obrázek uživatele martin89

Tím, že neztratím záruku jsi si jistý? Není to tak, že jsem otevřel ntb, tím pádem automaticky přicházím o záruku?