Mám takový problém, na pc(xp) když dám bezpečně odebrat hardware tak mi funguje v pořádku, odpojí se (zhasne) do pár vteřin a přestane jet. Ale když jsem to dal do ntb(vista) tak udělám to stejné a nevypne se, jen naběhne a jede pořád a nezastaví se i třeba po pár hodinácha nezhasne, prostě pořád jede, a dost se zahřívá. Ale když by jsem ntb vypl tak se vypne i on, sice nestandartním způsobem jak u pc, ale vypne se. A jak jsem se díval do vlastnosti disku tak mi nejde přepnout v záložce zásady optimalizovat pro rychlé odebrání, ale je zatrhlé optimalizovat prro výkon a nejde to změnit. tak nevím co s tím. Ten externí hdd je podle papíru i na vistu. Tak by jsem se zeptal nevadí když by jsem ho odpojil násilím od ntb, nepoškozoval by se disk častým-častějším odpojováním? (myslím tak 2-4x za týden)
PS: asi vím že mi napíšete že ničit se časem bude, nebo se jednoho krásného dne už nerozjede.
Poraďte, Dík za rady.
Zdravím,
přes co se ten disk připojuje usb?
Jo jo, je to ten přes usb.
A nebyly přiložené ovladače přímo na Vistu?
Né, tak to jsem opravdu neměl. A nedali by se nějak dodatečně stáhnout?
Na stránkách výrobce je spousty programů, ale drivery ne. A nepíšou o tomto případu s Vistou něco v manualu?
Vzpoměl jsem si že drivery byly na disku a ještě tam jsou nesmazal jsem je. ale ten manual, se mi fakt nechce hledat, ale myslím že takový problém z Vistou kterou mám tam asi nerozepsali, jestli ano tak pardón, ale ať mě někdo poučí a budu vděčný, a když poradí tak budu ještě radši. :cool:
Tak je zkus nainstalovat ty drivery z disku.
Ty už mám nainstalované od prvního připojení disku před x měsícema. A aktualizace mi napíše že novější nebyly nalezeny, že mám ty nejnovější už nainstalované.
Zeptal bych se někde na podpoře nebo prodejce, co si o tom myslí, Visty nemám....
Podporu to má, jestli myslíte Vistu. Prodejce, nevím jestli myslíte obchod v kterém jsem to kupoval, nebo přímo společnosti western digital? V obchodě mi řeknou že si neví rady, nebo že to musí jí, nebo to dám reklamovat, ztratím data a stejně po měsíci mi ho vrátí že nenašli problém). A přímo výrobce, to teda nevím co by mi na to řekl. (podle nich to bude buď normální nebo nějaká prkotina, která zákazníkovi nemá vadit)
A promiňte že si rýpnu, ale proč jste mi odpovídal když nemáte vistu, a ještě tomu vůbec nerozumíte.
Prosím ještě jednou o radu, a kdyby mi mohl odpovědět někdo jiný. Děkuji.
Vůbec tomu nerozumim? :)) Ja si nechodim na poradnu pro rady.... pokud jste, tak talentovaný, vyřešte si to sám, píšete to takovým stylem, jako kdyby jste byl všeuměl, je vidět, že víte o pc totalní h***** , Visty jsou s xp dosti podobné a rozdíly minimální, na vistách jsem pracoval x-krát, to, že je ted nemám, neznamená, že jdou mimo mě, Vašich předčasných závěrů bych se zdržel, akorát se tu ztrapňujete... A poslední věc s takovýmto přístupem Vám tu nikdo neodpoví a dám Vám radu, když jste natolik talentovaný podte to tu dělat za mě.... plat-žádný a věnuje se tomu dost času a trpělivosti... pak přijdou inteligenti a Ti jen kritizují, to umí každý.
njn Honzo... proste tomu nerozumis :D Miluju takovy ty typy, co rikaj, ze tomu Honza nerozumi. :)) On chtel proste prijit, popsat jeho problem a hned dostat reseni, ja bych si urcite budto zasel do toho obchodu nebo alespon zkontaktoval toho vyrobce... ale pan Karel to nemusi...
Víte co, já jsem byl tady poprvé, a myslel jsem že mi poradíte, když si tak říkáte. Ale tak jsem se spletl, nemusel jsem tady nic psát a prostě tam s tím zajít hned, nebo se jich zeptat.
Tak jsem to dal přece jen reklamovat, a řekli mi že to může něčím být, že to opravdu není normální, ale bude to možná za 14dní že to tam musí poslat, vyzkoušet atd.
Pro Honzu: Omlouvám se jestli se Vás to dotklo.
Nedivte se... Vase pasivita k vyreseni toho problemu, jako ze tam mi to nevemou, tam mi napisou, ze je to normalni a potom jak jste napsal, ze tomu nerozumi.... Za prominuti 20 Kc do fondu pcp poradny :))
Stále píšete nadneseně a stejně jste udělal, to co jsem říkal, dál no comment, nebaví mě to.... Dále se nevyjadřuji