nejdou mi aktualizace (*VYŘEŠENO*)

Už delší dobu mi nejdou aktualizace,když najedu na windows update tak mi to najede: Číslo chyby: 0x8024D007]
Na webu došlo k potížím a požadovanou stránku nelze zobrazit. Níže uvedené možnosti mohou pomoci při odstranění potíží.
Možnosti svépomoci:

Nejčastější dotazy

Hledání řešení

Diskusní skupina systému Windows Update
Možnosti odborné pomoci:

Odborná pomoc online společnosti Microsoft (zdarma při problémech se systémem Windows Update)

Podotýkám,že níže uvedené možnosti se minuly účinkem :(

Obrázek uživatele tatik

A co aktualizace antiviru?
Projeďte počítač na havěť.

Obrázek uživatele george

Aktualizace antiviru chodí pravidelně není problém,počítač projíždím od havěti všemi možnými prostředky ale nic nepomáhá,už jsem tu jednou ten samý problém řešil,nic nepomáhalo.Nakonec se to vyřešilo tím,že jsem byl kvůli službě O2 TV byl nucen vyměnit modem a od toho okamžiku zase aktualizace začly normálně chodit tak nevím co teď s tím :shock:

Obrázek uživatele tatik

První zkusme vyloučit havěť. Použil jste antivir, spybot, adaware a mbam? Pokud ano, s jakým výsledkem? Nenašel jste nějakou havěť, třeba rootkit?
Předpokládám, že jste zkoušel aktualizaci vícekrát a žemáte zaplou automatickou aktualizaci.

Obrázek uživatele george

Všechno tohle jsem použil,havěť zlikvidována, byl nalezen i jeden rootkit,který jsem zlikvidoval pomocí combofixu,aktualizace stále nejdou,automatické aktualizace mám samozřejmě zapnuté :-(

Obrázek uživatele TheALuminium

Nějaký firewall máte ?

Obrázek uživatele george

Brána firewall systému Windows.

Obrázek uživatele TheALuminium

Jaký máte service pack ?

Obrázek uživatele george

service pack 3

Obrázek uživatele TheALuminium

Tak zkuste toto řešení http://support.microsoft.com/kb/956701 pokud byste si angličtinou nebyl jist, tak vám to přeložím.

Obrázek uživatele tatik

áááááááááá, tak to je jiná, jsou známy případy, kdy po odstranění rootkitu nejdou aktualizace windows. Zkuste, co říkal TheAluminium, kdyby nepomohlo, dejte vědět, zapřemýšlel bych. Pamatuji se, že se tento problém už tady řešil.

Obrázek uživatele george

Řešení od TheALuminia bohužel nepomohlo :(

Obrázek uživatele petapl

jaká verze systému home/prof. či jiná ?

Obrázek uživatele tatik

Nevím, jestli je to ono, cojsem měl na mysli, ale mohl by pomoci program dial-a-fix, který spustíte, zaškrtnete Fix Windows update a dáte Go.
Něco také na
http://wiki.lunarsoft.net/wiki/Dial-a-fix

Obrázek uživatele george

Tak dial-a-fix taky nepomohl :(

Obrázek uživatele tatik

Tak snad ještě zkusit Winxp manager. Najdete jej třeba na slunečnici.
Ještě se podívejte, jestli máte ve službách Automatické aktualizace a jsou spuštěny.
Můžem 100% (neboaspoň na 99%) vyloučit havěť zejména pak rootkity? Je možné, že havěť poškodila systém a bude nutná opravná instalace.

Obrázek uživatele george

Během čištění Winxp managerem se mi restartuje počítač tak nevím v čem je chyba :shock:

Obrázek uživatele tatik

Můžem 100% (neboaspoň na 99%) vyloučit havěť zejména pak rootkity?

Obrázek uživatele george

Věřím že na 99% můžu havěť vyloučit,kontroly dělám pravidelně a žádné jiné potíže s počítačem nemám,de facto asi můžu existovat i bez těch aktualizací i když mě to štve,že mi to nejde a tudíž nemůžu udržovat počítač aktuální i když mám legální windows :o

Obrázek uživatele george

Požádal jsem o odbornou pomoc od microsoftu a tam mi radí: V tom případě Vám bohužel nezbyde nic jiného než Operační Systém opravit z instalačního média, nebo přeinstalovat.

Oprava nemaže žádná data. Přepisuje a opravuje systémové soubory a doplňuje chybějící registry. Nainstalované programy by měly zůstat plně funkční. Opravu provedete následujícím způsobem:

Vložte instalační CD do mechaniky, restartujte počítač a nabootujte z něj.

1. V první instalační obrazovce započněte novou instalaci klávesou enter.

2. Poté potvrďte licenční smlouvu klávesou F8.

3. Nyní by se Vám měl ukázat disk a na něm nainstalovaný operační systém. Ten máte možnost opravit stiskem klávesy R. Spusťte opravu a dokončete ji.

Prosím informujte mě o výsledku co nejdříve, nejlépe do dvou pracovních dní. V odpovědi prosím neupravujte předmět zprávy.
Děkujeme, že jste kontaktoval Zákaznické centrum společnosti Microsoft

Mám do toho jít opravdu neztratím žádná data? Prosím poraďte :shock:

Obrázek uživatele Anonymní uživatel

Ahoj, pro pripad, ze by to nekdy jeste nekdo resil (jako ted ja :-) ).

Taky mi nejdriv nic nepomohlo a dial a fix mi hazel chybu. ALE , v dial a fixu jsem vlezl do tools, dal fix permisions, nechal probehnout, pak jeste jednou zaskrtl fix windows updates a vse jiz probehlo!!!! Aktualizace funguji ;-). Jupii