Dobrý den,
každý den, odešlu nabídkové firemní e-maily na několik adres. Přesto se mi již asi třikrát stalo, že i přesto, že ten komu měla být zpráva doručena mi potvrdil správnost adresy, tak při odkliknutí "odeslat" mi to zahlásilo: "Zprávu nelze odeslat. Někteří příjemci nemají e-mailovou adresu. Ověřte platnost e-mailových adres všech příjemců ve svém Adresáři"
Zkusil jsem tedy znovu napsat e-mailovou adresu, ale opět to napsalo to samé. Mám chybu někde v nastavení?? Děkuji za odpověď.
Nelze odeslat zprávu z Outlook Express verze 6
- Pro psaní komentářů se musíte přihlásit
1)Zkontrolujte,jestli nemáte blokovány některé emailové adresy.
2)Nastavení spamové ochrany-kontrola ve vlastnostech.
3)Zkontrolujte správnost emailových adres,jestli tam není překlep.
Tímto by to mělo fungovat bez problémů :???:
Všechny 3 varianty jsem prošel,ale nic takového není chybné..??
Omlouvám se,nic dalšího mně nenapadá.Zkuste počkat na vyjádření někoho zkušenějšího :shock:
Zkusme vyřešit problém následovně:
Pošlite mi emal, na který nelze zprávu odeslat na můj mail, já sem napíši výsledek. Opište mail z chybové hlášky.