Outlook Express- problémy s odesíláním mailů

Dobrý den.
Prosím o radu s následujícím problémem, který se objevil v posledních měsících.
Některé z odesílaných mailů nejsou doručovány adresátům, přestože při odesílání není žádné chybové hlášení a jsou standardně uložené ve složce odeslané pošty. Stává se to nepravidelně i při komunikaci s jedním adresátem během jednoho dne - z odeslaných mailů jsou např. tři doručené a jeden ne. Dovídám se to pouze náhodně a v řadě případů jednorázové komunikace ani nezjistím, že moje zpráva nebyla doručena.
Mailová adresa je na @seznam a řadu let vše fungovalo bez problémů. Operační systém je Windows XP, PC OfficePro 3000N od firmy Autocont, pořízený počátkem letošního roku. Internetové připojení je bezdrátové, instalaci prováděl odborník.
Poradí někdo, co může být příčinou a jak problém řešit?
Děkuji.
Elaine

Obrázek uživatele tatik

Problematika nedoručení mailů je těžce řešitelná. Mám obavy, že okamžitě jednoznačné řešení nenajdem, pokud vůbec najdeme.
1. Problém může být na Seznamu u Vás, jako odesílatele. S freemailem mnoho neuděláte. Jedině změnit freemail. Tím nechci tvrdit, že je chyba na straně Seznamu.
2. To samé pro příjemce.
3. Nemá příjmce nějaký filtr mailů?
4. Maily mohou být filtrovány poskytovatelem freemailu. I seznam má antivirovou a antispamovou ochranu, která filtruje došlé maily. Mě se to ještě nestalo, že by mi odfiltroval mail (mám také na seznamu), který nebyl spam, ale není to 100% a nevím, jak jiní poskytovatelé.
5. Dá se nastavit i filtr např. v Outlooku. Nemá kamarád nějaký takový filtr?

Je to "běh na dlouhou trať". Nezbývá nic jiného, než sledovat jaký email se nedoručí.