připojení v PDA

Zdravím a prosím o radu.
Mám PDA zn.MIO P560. V práci se připojuji bez problému k naší wifi síti a doma (ještě do nedávna) pomocí USB ke stolnímu PC. Nejsem si vědom, že bych se nějak přehraboval v nastavení (nejsem odborník :-( )a z nějakého důvodu se pomocí USB již nemůžu v PDA připojit k netu. Můžete mi někdo poradit (po lopatě) jak mám znovu nastavit PDA, aby se znovu připojilo? Active sync mi hlásí že zařízení je připojeno, ale k netu se nepřipojím.
Předem děkuju za pomoc

Obrázek uživatele Jiří Molnár
[28574] re:

Dobrý den,

připojení přes wifi a přes kabel pomocí ActiveSyncu je opravdu trochu něco jiného.
Pokud tedy okno vašeho ActiveSyncu vypadá jako to mé, tedy synchronizace probíhá bezproblémově - u ikony Syncu není žádný vykřičník, zkontrolujme jedno nastavení v PDA.

Start - Nastavení - Připojení - Připojení k PC pomocí USB - zaškrtnout Povolit rozšířené funkce sítě

Obrázek uživatele kumstikf@seznam.cz
[28575] Re:

Do doby než jsem zaškrtl políčko "rozšířená funkce sítě" se PDA okamžitě spojilo přes Active Sync (bez uvedeného vykřičníku). Podle rady jsem zaškrtl políčko a Sync jakoby dlouho hledá a nakonec vyhodí hlášku že: A.Sync se nemůže připojit k zařízení se systémem Win.Mobile. Chcete-li odstranit potíže klikněte na OK. To jsem udělal a dále jsem potvrdil tlačítko "zahájit kontrolu".Po chvilce vyskočí hláška že: buď není k dispozici žádný výchozí poštovní klient, nebo aktuální klient nemůže splnit požadavek na odeslání zprávy. Spusťte apl. Office Outlook a nastavte ji jako výchozího poštovního klienta. Tím ale opět končím. Netuším co dál. Jediné co mě napadá je fakt, že jeden z kolegů mi na žádost upravoval poštu v PDA. Po připojení (přes wifi) mi na předinstalovaného klienta emaily přicházeli, ale nebylo možné je přeposlat, nebo odeslat. To jsem musel jedině ze seznamu.cz kde mám schránku. Nevím co nastavoval, ale je fakt že po té pošta i odcházela. Jestli je tohle ale problém který způsobuje nemožnost připojení přes USB netuším. Ještě jednou děkuji za pomoc a omlouvám se jestli jsem až přespříliš nechápavej :oops:

Obrázek uživatele Jiří Molnár

Moc se omlouvám, že odpovídám až takhle pozdě, ale byl jsem dočasně indisponován.

S touto chybou jsem se také setkal, ale bohužel nepomohlo mi nic jiného, než Hard-reset telefonu. V tomto případě bych však zkusil ještě tyto dvě metody:

a/ Přeinstalace programu (odebrat ActiveSync a znovu přidat).

b/ Z nabídky (ActiveSyncu) odeberte váš mobilní telefon a zkuste jej nechat znovu nakonfigurovat včetně s vybráním položek, které se mají synchronizovat. Zkrátka projít si znovu průvodce přidáním nového telefonu viz screen.
POZOR NA DUPLICITNÍ KONFIGURACE! ODPOJTE TELEFON, ODEBERTE Z NABÍDKY, PŘIPOJTE TELEFON A PROJDĚTE SI ZNOVU PRŮVODCE NASTAVENÍM!