problémy s odesláním pošty

Používám Outlook Express. Napíšu zprávu, zvolím odeslat, zpráva je umístěna do složky "Pošta k odeslání", zvolím odeslat a přijmout a zpráva je umístěná ve složce "Odeslaná pošta". Vše tady vypadá, že zpráva je odeslaná !!!!!!!! Jenže ke skutečnému odeslání dojde až po opětovném zapnutí (restartu) počítače !!!!!!!!!!! Zjistil jsem to náhodou, když jsem druhý den zapnul počítač a vidím, že AVG kontroluje poštu, která měla být odeslaná již včera - přesně v té chvíli je také doručena. Vše potvrzeno následnými testy (cca 20 pokusů) odeslání na mé emailové adresy a na vlastní alias. ...... Řada lidí mi říká - doručení může někdy trvat, zapni okamžité odeslání pošty, aj. --- problém je skutečně v odeslání až po opětovném zapnutí PC či restartu.

Prosím nevíte co mám za problém? Přiznávám, že jsem takový aktivní uživatel (jen odvážnější laik). Za Vaše rady vřelé díky. Jirka

Obrázek uživatele Jiří Molnár
[10026] re:

Zajímavý problém. Odpověď bych asi hledal v následujícím:

1/ Zkontroloval bych nastavení účtu a jeho připojení. Asi bych nezaškrtával ty možnosti "Pro připojení k účtu vždy použít". Pokud je nemáte, není co řešit ... (tato volba je ve vlastnostech účtu pod kartou připojení)
2/ Nástroje - Možnosti:
a) Karta Odesílání a možnosti Odesílání bych asi zaškrtnul všechny, co tam jsou .. (není na tom nic špatného :eek: )
b) Karta připojení - nezaškrtnutá žádná možnost ...
3/ To si myslím, že je možná asi ono, ale těžko říci. Říkal jste, že používáte AVG antivirus. Zkuste vypnout jeho činnost, tedy vypnout jej úplně a zkusit odeslat poštu, aniž by jej antivirus kontroloval. Zkrátka odeslat poštu bez kontroly AVG. Možná že právě on to všechno blokuje, ale těžko říci, jen tipuji.
Zkuste to a dejte vědět. Když tak zkusíme něco dalšího ...