SPYWARE TERMINATOR - aktualizace virové databáze nejde...

AHoj,
mám tu ještě tento problém... požívám výše uvedený antivirus/firewall, ale nemohu si stahovat aktualizace a nemohu si doinstalovat přídavky (CLAM antivirus a Security WEBguard)

Nastavit "Přímo" to nejde...

Musím to nastavit ručně.

Chce to po mě 4 věci:
HOST, PORT, a pro autentizaci jméno a heslo.

Kde zjistím ten HOST a PORT? a v jaké formě mám zadat jméno? stačí jen název méhu XP uživatelského účtu?

-----------------------------------------------------------------------------------------------
power user / LAN / XP SP2

Děkuji všem za reakce...

Obrázek uživatele Jiří Moos

Co chce po vás ty 4 věci?

Být vámi, začnu tady: http://www.spywareterminator.com/cs/Default.aspx

Tyto programy mají svojí podporu a máte také možnost zeptat se na jejich oficiálním fóru.

Pokud to po vás chce jméno a heslo - nejsou to přihlašovací údaje do Windows, ale pravděpodobně byla někde provedena vaše registrace (to si nejspíš pamatujete) nebo je vyžadován přístup do nějakých placených databází (takhle to řeší většina placených antivirových programů) a vy si to musíte zaplatit.

Host je název počítače, ze kterého se aktualizační data budou oedsílat a port je jakési komunikační "okénko" z vašeho počítače do internetu.

Vše se dá zjistit buď na jejich webu nebo se stačí zeptat někoho na zákaznické podpoře.

Obrázek uživatele mrcue

Rozumíma děkuji.
Díval jsem se na ten web, a tam mi v sekci FAQ řekli přesně to, co už vím.

Mám zadat správně Host a Port kvůli proxy... Vím co co znamená, ovšem jak zjistím ve svém počítači konkrétní znění toho HOST a jaký port (to číslo) tam mám napsat aby to fungovalo - to je to co potřebuji zjistit. Nevím ke to dohledat.

pls help

8-)

Obrázek uživatele Jiří Moos

Vy tedy používáte proxy? Tak to si musíte buď dohledat u vašeho provozovatele internetu nebo použít tuhle FAQ.

Teď jsem se v tom trochu začal ztrácet... nastavujete připojení aktualizační server nebo na internetové připojení?

Pokud aktualizační server, tak přihlašovací údaje atd máte nejspíš někde v mailu nebo na papíře...

Pokud připojení, tak nastavujete buď proxy (kontaktovat providera) nebo vytáčené připojení - stejné jako když vytáčíte kdekoliv jinde (prohlížeče atd.).

Obrázek uživatele mrcue

Asi ano - bude to proxy.
nastavení DIRECT nefunguje....
Děkuji za snahu, pokusím se to nějak ještě vykoumat...