EVIDENCE DOCHÁZKY V ACCESU

JE VHODNÉ VYTVÁŘET PŘEHLED DOCHÁZKY V ACESU? jAKÝ VÝRAZ, POTŘEBUJI K TOMU, ABY KDYŽ SE ZAMĚSTNANCE PŘIHLAŠUJE V AUTOMATICKY ZADANÝ ČAS PŘI PŘÍCHODU DO ZAMĚSTNÁNÍ, ABY SE MOHL V AUTOMATICKY ZADANÝ ČAS ODHLÁSIT PŘI ODCHODU A OBĚ HODNOTY BYLY V JEDNOM A TOM SAMÉM ZÁZNAMU ZA DANÝ DEN? jESTLIŽE ZADÁM AUTOMATICKÝ ČAS, ULOŽÍ SE I ODCHOD ZÁROVEŇ V TU DOBU, KDY ZAPISUJE DATA DO FORMUKÁŘE - TZN, ŽE ČAS PŘÍCHODU SE ROVNÁ ČASU ODCHODU. pRO ZAMĚSTNANCE JE SLOŽITÉ PAMATOVAT SI POSLEDNÍ ID ZÁSPISU PŘÍCHODU A K NĚMU NASTAVIT ZÁPIS ODCHODU, POTŘEBOVALA BYCH, ABY TO PROGRAM DĚLAL AUTOMATICKY NA ZÁKLADĚ NĚJAKÉHO VÝRAZU? JESTLIŽE VYFILTRUJI JEDNOTLIVÉHO ZAMĚSTNANCE S JEHO PŘÍCHODY A ODCHODY ZA DANÝ MĚSÍC, NEVÍM JAK PŘEVÁDĚT POSLEDNÍ CELKOVOU HODNOTU DO DALŠÍCH MĚSÍCŮ (ZATÍM SE MI PODAŘILO POUZE ZADAT, ABY PROGRAM VYTVÁŘEL PRŮBĚŽNÝ SOUČET, NE SOUČET ZA NAPŘÍKLAD VYBRANÝ MĚSÍC. JDE TO V EXCELU, ALE CHTĚLA BYCH POUŽÍT ACCES.
DĚKUJI

Obrázek uživatele TheALuminium

Dobrý den,
pomalu mi přijde, že za takovýto návrh by si pomalu mohl někdo zkušený účtovat nějaký peníz. Moc rad od nás na toto nečekejte, protože zde řešíme spíše problémy s HW a SW a ne takovéto speciální funkce ať už Accessu, nebo jiných softwarů.

Obrázek uživatele Tomáš Bohuněk

já příliš nepochopil, o co vlastně jde..

každopádně asi bych to udělal stylem že bych měl záznam "příchod" a záznam "odchod" a to by si každý zaměstnanec vyplnil, jinak nevím.. access asi nebude takto specializovaný a geniální.. to spíš nějaký odborný program..

Obrázek uživatele tatik

Jak psal TheAluminium, to už si opravdu může někdo účtovat.
Já osobně postrádám, jak probíhá sběr dat.
Dále pak postrádám, jak má vypadat výsledek. Vyžaduje se tiskový výstup nebo provádíte ruční třídění?