Dobrý den, nedávno jsem přeinstalovali OS a od té doby se nemůžu přihlásit do icq ale údaje sou určitě správné protože přes icq.com se přihlásit můžu. Píše mi to chyba v připojení, opakujte akci později. A ještě jeden problém, nejde mi vůbec stahovat programy např. přes bitcomet což mi před tím bez problému šlo. Nenapadá vás čím to může být a případně jak to opravit? :shock: Děkuji
Mluvíme přímo o klientu ICQ nebo jiném?
ano, přes program icq sem si vytvořila účet a po přeinstalování OS už se mi do icq nejde dostat.
Jo a ještě k tomu druhýmu problému, k tomu stahování. Tak programy a malé soubory stahovat jdou ale například filmy nebo hry nejdou. Prostě tam je pořád 0kb za sekundu.
Používáte nějaký firewall?
No máme, ale ve výjimkách je icq i bitcomet zaškrtnutej. Mimo to máme antvirus nod32, ale tím to asi nebude. Tak já teda nevim asi si už nic nestáhnu 8-)
Máte pouze antivirus NOD32 nebo máte Smart Security, ve kterém je také NOD32 obsažen? Pokud byste měla Smart Security tak v něm je obsažen také firewall. Případně budeme problém řešit jiným způsobem. Pokud máte čistě nainstalovaný Windows, tak bude nejspíše chyba někde zvenčí tedy u vašeho poskytovatele připojení. Pokud také nejste za nějakým firewallem v routeru ... tak bude nejspíše problém u toho poskytovatele.
Mám pouze čistý nod32. Takže se stim nedá nic dělat? Ani s icq a ani s tim stahovánim? Pomohlo by třeba opětovné přeinstalování windows?
To nejspíš ne ... pokud máte router. Zkusil bych se připojit na internet bez něj a zkusit jestli to půjde. Jinak pokud internet jede tak můžeme vyloučit chybu v ovladači síťového zařízení, takže pak jedině se obrátit na poskytovatele.
Ano internet běží vpohodě. A co je to ten router?
Router je zařízení, které spojuje více pc v jedné síti, dále může rozesílat internetový signál do dalších pc ( výhoda oproti switchi), a pokud je to wifi router slouží jako přístupový bod ( můžete se na něj připojit přes wifi)
Ne tak router asi nemáme. Pouze modem.
Tak to bude chyba buď v modemu, nebo u poskytovatele. Spojil bych se s vaším poskytovatelem internetu a probral bych váš problém tam.