Reklamace notebooku

Dobrý den,
před necelými 2 lety jsem si koupil notebook ASUS K52JC bez OS. První 2 měsíce jsem tam měl jen Linux a pak jsem si koupil i windowsi. První rok mi fungoval v pořádku ale asi po roce mi začla blbnout herní grafika, nechtěla se mi zobrazovat tak jsem to dal na reklamaci. Tam mi aktualizovali bios a vše fungovalo. Ale tento problém se mi ukázal ještě třikrát tak jsem to včera šel dát na reklamaci a řekl jsem že budu chtít vrátit peníze, že není možný aby se mi po 2 měsících vždycky rozbil. Pán prodavač mi řekl že je ale že budou chtít vidět štítek od Windowsů že je mám legální(štítek jsem si nelepil na notebook, nechtěl jsem aby všichni viděli můj sériový klíč). Chtěl bych se zeptat jestli to můžou po mě vyžadovat když jsem notebook kupoval bez OS ? Windowsi jsem pak kupoval v jiném obchodě.
Předem děkuji za odpověď.

Obrázek uživatele ZecK

Podle mě nemůžou. Poslal bych je do řiti, a trval na vrácení peněz, pokud se stejná vada projevuje opakovaně.

Obrázek uživatele Dan

Když mě vrátili notebook po třetí reklamaci tak se mi to stalo po 4 dnech, proto chci vrátit peníze ale štítek od windowsů se mi jim nechce dávat. Podle mě to je moje věc když jsem ho kupoval bez OS.

Obrázek uživatele sasha.cz

Přesně tak, do toho jim nic není....Na vrácení peněz máš nárok po opakování 3x STEJNÉ závady...