Norton 360 - problém s jazykem (*VYŘEŠENO*)

Je to rok co jsem koupil přez Áčko (aukro) licenci na N360, ze slunečnice nainstaluju, vložím kód, bezproblémový chod.. Teď jsem koupil nový počítač, nainstaluju N360 - vložím starý kód - zamítnuto. Pročítám to, lze přenést soft do nového počítače přez stránky Nortonu - potvrdím stáhnout a problém je na světě. Už instalace je v čínštině, prodejce na Áčku samozřejmě neuvedl že je produkt z číny a u N360 jsem nenašel možnost změny jazyka. Dokážete mi někdo poradit jak z toho ven? Licence je do 2/2013. Předem díky za pomoc.
:shock:

Obrázek uživatele Michal Čížek

Zdravím, nortona nepoužívám, mám osobní špatné zkušenosti, ale co se týče licence, můžeš přece stáhnout odjinud instalačku
http://www.stahuj.centrum.cz/utility_a_ostatni/bezpecnost/ochrana_pocita...
http://cz.norton.com/downloads/

Obrázek uživatele pavel99

misacek3030 wrote:
Zdravím, nortona nepoužívám, mám osobní špatné zkušenosti, ale co se týče licence, můžeš přece stáhnout odjinud instalačku
http://www.stahuj.centrum.cz/utility_a_ostatni/bezpecnost/ochrana_pocita...
http://cz.norton.com/downloads/

No jo, to jsem udělal - teď mi běží 30 denní lhůta. Ale nejde zadat číslo koupené licence. To jde zadat pouze pokud nainstaluji číslem licence přez stránky
https://www.mynortonaccount.com
kde mám i účet. Bohužel se ale začne instalovat soft v jazyku regionu odkud pochází licence, v mém případě čína. V nainstalovaném programu jsem nenašel možnost změny jazyka, upřímně taky netuším zda bych dokázal nainstalovat tu čínskou verzi (čert aby se vyznal v tom klínovým písmu). Pjekéjní situace..

.. Ale dík za snahu pomoct.

Obrázek uživatele Michal Čížek

na původnim PC jsi teda také musel stahovat nějakou jazykovou verzi. Neni tam opravdu na výběr alespon region?

Obrázek uživatele pavel99

misacek3030 wrote:
na původnim PC jsi teda také musel stahovat nějakou jazykovou verzi. Neni tam opravdu na výběr alespon region?

Původní verze je přez slunečnici v češtině (trial) - poté prodloužení kódem licence.To bylo poprvý a to šlo ale teď jim tim samým způsobem posílám stejnej kód a to samozřejmě nejde. Pro případ jako je můj to maj vymyšlený tak že nestahuješ verzi např. ze slunečnice ale od nich. To je podmíněný přihlášením na svůj účet. Tímpádem je jasný že s tím manipuluju já jako vlastník ale problém je že stahovaná verze se bez ptaní přizpůsobí regionu odkud licence pochází.
Zkoušel jsem napsat na jejich podporu (anglicky neumím), zkusil jsem to česky tak čekám co přijde za odpověď.

Bych si mohl dát heslo -
... Ušetřil jsem 2/3 ceny a teď si drbu kebuli ...

Obrázek uživatele Michal Čížek

Jo takhle to mají vymyšlené, tak to ti asi nepomůžu, možná někdo z kolegů, nebo jiný návštěvník. Pokus se jim napsat na jejich podporu ještě pomocí translátoru http://translate.google.cz/?hl=cs&tab=wT#cs|en| , napiš to česky a hned napravo ti to vyplivne anglicky, pak to jen zkopíruj a vlož na jejich stránky.

Obrázek uživatele pavel99

Překladač nerad používám - překládá docela krkolomně, nicméně použil jsem ho. Zkoušel jsem jejich chat a vůbec jsem se tam nedostal. Bylo to nějaký zamrzlí. Zkusil jsem tedy e-mailovou pomoc a po 3 mailech vysvětlování kde je problém u sebe něco přenastavili a už to funguje. Kód šel vložit i do české zkušební verze a licenci mám nyní do 2/2013. Koukal jsem na Áčko a N360 je tam stále s licencí bůhvíodkud.Pro mě je problém vyřešenej,
i vám děkuji za pomoc.
Pavel

Obrázek uživatele Michal Čížek

alespon tak, gratulka :))